Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki szkolenia z marketingu

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
2019-05-21 13:21:21

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.

Artykuł STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
2019-04-10 11:20:48

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym.

Artykuł Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
Konferencje i szkolenia - dlaczego są potrzebne i gdzie organizować?
2018-07-10 08:28:10

Organizują je zarówno duże, jak i mniejsze firmy z każdej branży. Konferencje i szkolenia są w świecie biznesu przedsięwzięciami niemalże obowiązkowymi. Umożliwiają bowiem zawieranie nowych znajomości, służą wymianie doświadczeń, a poza tym utwierdzają i podnoszą prestiż firmy.

Artykuł Konferencje i szkolenia - dlaczego są potrzebne i gdzie organizować?
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
2017-06-01 13:20:50

Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż.

Artykuł Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
Umysł klienta jest wiele wart
2017-05-11 14:53:42

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1.

Artykuł Umysł klienta jest wiele wart
KGHM ZANAM klientem referencyjnym B&O NAVIGATOR
2016-12-30 14:56:57

Z przyjemnością prezentujemy referencje uzyskane od naszego klienta - KGHM ZANAM S.A. - po zrealizowaniu projektu szkoleniowego rozwijającego kompetencje managerskie kadry zarządzającej zespołami produkcyjnymi.

Artykuł KGHM ZANAM klientem referencyjnym B&O NAVIGATOR
Finance Week X
2016-05-04 09:11:24

Jesteś zainteresowany/zainteresowana tematyką finansów? Lubisz ekonomię? Chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się co to są umiejętności miękkie? W takim razie mamy coś dla Ciebie!

Artykuł Finance Week X
Jak rozliczać własną firmę?
2016-04-05 09:21:06

Prowadzenie swojej firmy to wyzwanie, jakie wymaga od Ciebie ogromnej pracy, determinacji i otwartego umysłu zawsze gotowego do nauki.

Artykuł Jak rozliczać własną firmę?
Ogólnopolski projekt kompetencyjny Profesjonalny Indywidualista 2016
2016-02-29 10:35:15

Ogólnopolski projekt kompetencyjny "Profesjonalny Indywidualista 2016 (II edycja)" jest skierowany do osób prywatnych chcących podnosić i rozwijać swoje umiejętności zawodowe związane z marketingiem, zarządzaniem, logistyką, produkcją.

Artykuł Ogólnopolski projekt kompetencyjny Profesjonalny Indywidualista 2016
Lubię to, czyli szkolenie z social media
2016-01-25 11:37:54

Lubimy tak zaczynać sezon szkoleń otwartych. Pierwszym zaplanowanym i zrealizowanym w 2016 roku przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkoleniem otwartym był warsztat "Social Media w Marketingu" prowadzony przez trenera praktyka Pana Marcina Kozioła.

Artykuł Lubię to, czyli szkolenie z social media

stron: 1 2 3 4 5 6159

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia z marketingu

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.